Beste,

Ik denk dat er hier sprake is van een misverstand, want ik begrijp dat u uw klacht graag mondeling aan de commissie wil toelichten. Dit is helaas niet mogelijk.
Haag Wonen heeft namelijk geen klachtencommissie, maar een klachtencoördinator. Er is geen sprake van een commissie met een secretariaat en een bestuur, die de klachten beoordeelt en uitspraak doet.

Ik ben de klachtencoördinator en ik bewaak en monitor uw klacht. Vanwege de nieuwe informatie die u mij blijft toesturen, duurt het langer dan gebruikelijk om een antwoord op uw brief op te stellen.
Mijn taken zijn om het proces te bewaken en om ervoor te zorgen dat de huurder met een klacht wordt geholpen. Mijn werk gaat dus niet om het doen van een uitspraak over wie er bij een klacht gelijk heeft. Ik houd dus toezicht op het in behandeling nemen van de brief en zorg ervoor dat deze uiteindelijk wordt beantwoord. Ik ga dus niet op de inhoud van de klachten in. Het doen van hoor en wederhoor is daarom uitsluitend schriftelijk omdat dergelijke inhoudelijke geschillen worden voorgelegd aan de huurcommissie via de WOHV.

Met vriendelijke groeten,
Haag Wonen

Simon Brenkman
Klachtencoördinator

 

Terug naar klachtenafhandeling